فاصله

*دختــری از سرزمین احساسات*

فاصله

فاصله بین داشتنت و نداشتنت یک حرف است فقط یک حرف اما وقتی نیستی همه چیز تو را یادآوری می کند تو را و نبودنت را

 

گاهی یک حرف چقدر بزرگ است!!



نظرات شما عزیزان:

بی قرار
ساعت0:36---7 فروردين 1392
سلام خوبی ؟

سال نو مبارک

ایشالا سالی پر از سلامتی و موفقیت براتون باشه
پاسخ:سلام ممنون شماخوبین .سال نوشماهم مبارک .مرسی همچنین


مریم تنها
ساعت12:31---27 دی 1391
هر چه نشستم روی نیمکت تا دستی از پشت چشمهایم را بپوشاند و بخواهد بگویم کیست بی هوده بود می دانی انتظار دودست را عمری بر دیده بسایی سخت تر از انتظار ملک الموت است ....

عاطفه
ساعت9:43---27 دی 1391
سلام بسیار زیبا بود موفق باشینپاسخ:سلام دوس جونی ملسی انتی جونم بوس بوس

قلب یخی
ساعت10:01---25 دی 1391
گاهی باید فاتحه خاطره ای رو خوند !

وگر نه همون خاطره فاتحه تو رو می خونه . . .






ساعت9:47---24 دی 1391

پویا۲۰سلام خسته نباشین وبلاگ قشنگی دارین به من سر بزنین خوشحال میشیم
پاسخ:سلام عزیزم مرسی داداش شما که ادرستونو ندادین



amin
ساعت11:59---21 مهر 1391
سلام
وبلاگت خوشگله اگه تونستی به وبلاگ منم یه سری بزن


amin
ساعت11:45---21 مهر 1391
سلام
وبلاگت خوشگله اگه تونستی به وبلاگ منم یه سری بزن


باران عشق
ساعت11:37---21 مهر 1391
به دیارت امدم کاش به دهستان تنهایی منم یه سر بزنی ممنون میشم وبت زیباست

poorya
ساعت11:05---21 مهر 1391
معنای من

اینو واسه تو می نویسم تو که هر روز به کلبه تنهاییام می آی

تویی که هر وقت اومدی ، مهمون سفره پر از غصه ام شدی و گفتی :

چقدر غمگین می نویسی

من روزها به تو و غصه هام فکر کردم و بعد یه شب به تو و خودم گفتم :

باشه دیگه غمگین نمی نویسم ...

شروع دوباره واسه لبخند لبهای مهربون تو، تویی که غریب آشنامی ...

جعبه مداد رنگی هام رو برداشتم ، مداد سیاه ، همیشه با اون شروع می کردم

تراشم رو برداشتم یکی دیگه خریدم ، صورتی روشن ! مداد سیاه رو تراشیدم ...

تراشیدم تا آخر گذاشتمش سرجاش اینقدر قدش کوتاه شد که دیگه پیداش نبود !

بعد مداد خاکستری رو تراشیدم بعد قهوه ای بعد سورمه ای .

همه تیرگی ها رو تراشیدم تا جا برا روشنی ها باز بشه .

حالا همه رنگها شادن صورتی ، قرمز، زرد ، آبی ، سبز ... می دونم دوستشون داری

اومدم باز برات بنویسم اما این بار روشن و شاد و دل انگیز .

دست بردم مداد اول ، خط اول سیاه ، خط دوم خاکستری ، خط سوم قهوه ای !!!

منو ببخش عزیز مهربونم گناه دستای من نیست ...

گناه دستای نامهربونیه که مداد سیاه رو بهم هدیه دادن

می بینم به لطف نامهربونی دستاشون، مداد سیام باز قد کشیده ، خاکستری قد کشیده ،

همه تیرگی ها باز قد کشیدن گناه من نیست معنا ، من نمی خوام تلخ باشم نمی خوام . نمی خوام

من رو باور کن و من باز تیرگی هارو می تراشم ...

و من باز تیرگی هارو می تراشم تا دستاشون یه روزی مهربون بشن

و دیگه دستام خسته نمی شن و تراش صورتی هم کند نمی شه !!!

به دل مهربونت قسم


باران
ساعت22:37---10 مهر 1391
گلم وبت عااااالیه بیاسربزنآپم

ساناز
ساعت19:39---5 مهر 1391
تقصیر برگ ها نیست ، آدم ها همینند !

نفس می دهی ، لهت می کنند


پاسخ:ممنونم بهم سر زدی


باران
ساعت18:52---5 مهر 1391
سلام گلم من بارانم وبلاگ نازی داری خوشحال میشم به وب منم سربزنی.بایپاسخ:سلام عزیزم ممنون بهم سر زدی

مهیار
ساعت20:41---3 مهر 1391
امان از فاصله

نگاه من به دل پاک وجان طاهر توست

سلام خیلی قشنگ مینویسی من زرنمی زنم مطالبتو واقعا خوندم انصافا عالین

به منم سر بزنم شعرامو بخون شاید باهاشون ارتباط برقرار کردی

تبادل لینکم خواستی تابیشتر به هم سر بزنیم بهم خبر بده
پاسخ:ممنون بهم سرزدی


بی قرار
ساعت2:50---31 شهريور 1391
کوچه های قدیمی را باریک می ساختند تا آدمها به هم نزدیک شوند حتی در یک گذر !

اکنون چقدر آواره ایم ...

در این همه اتوبان سرد...

سلام دوست خوبم ، وبلاگتون مبارکه خیلی قشنگه ایشالا از شادی بنویسی...
پاسخ:سلام ممنونم عزیزم حالتون خوبه؟یعنی میشه از شادی نوشت؟؟؟


behrad
ساعت11:18---30 شهريور 1391
سلام دوست من
وبلاگ خوبی داری
لطفا به وبلاگ منم یه سری بزن
ممنونم
منتظرم
بای


alone
ساعت21:31---23 شهريور 1391
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ< br /> ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 شهريور 1387برچسب:,

] [ 21:9 ] [ ریحانه ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ