*دختــری از سرزمین احساسات*

نمی دانم دلم گم شده یا اونی که دل به او سپردم!
نمی دانم اعتماد بی جا کردم یا بی جا به من اعتماد کردند.
نمی دانم لیاقت او را نداشتم یا او لایق من نبود.
نمی دانم من در حق عشقمان خیانت کردم یا او. او قدر ندانست یا
من, نمی دانم…..
هنوزنمی دانم با بودن او زندگی سخت است یا بی او.
نمی دانم شکستن غرورم سخت تر است یا شنیدن صدای شکستن قلبم.
نمی دانم که بگویم: “چرا آمدی؟” یا بپرسم که: “چرا رفتی؟”
من نمی دانم, تو به من بگو……



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت20:18---5 مهر 1391








یادمان باشد همیشه:

ذره ای حقیقت پشت هر
پاسخ:ممنون بهم سرزدی. عااااااااااالی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:,

] [ 19:37 ] [ ریحانه ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ